Dołącz do yoga-gangu w Stanie Skupienia

Hej Yogiz! Marzy Cię się jożka z widokiem na plac Zbawiciela? Zapraszam do Stanu Skupienia w Warszawie! Dołącz do joga-gangu i wskakuj z nami na matę, a ja czekam na Ciebie od wtorku do piątku, aż na 4. różnych kursach.




Joga Lab

Całkiem nieźle radzisz sobie z pracą na macie, ale wiesz, że joga to dużo więcej, niż tylko asany i chcesz doświadczyć też innych jej aspektów…? Masz potrzebę zindywidualizowanej pracy? W małej grupie, ale z uwzględnieniem Twoich specjalnych potrzeb i możliwości..? Idealnie! Zapraszam na zajęcia Joga Lab do Stanu Skupienia. Spotykamy się regularnie w małej grupie (do 8 osób), dzięki czemu jestem w stanie dopasować praktykę tak, aby każdy mógł z niej skorzystać w swój indywidualny sposób 🧘‍♀️




Joga dla Indywidualistów

Nie odpowiada Ci “jogiczny supermarket” – praca na macie w wieloosobowych grupach, gdzie wszyscy robią to samo i gdzie nie ma miejsca na zindywidualizowaną pracę, na zadawanie pytań i rozwiewanie wątpliwości?


Nam też nie! Dlatego zapraszamy Cię na JOGĘ DLA INDYWIDUALISTÓW ♥ w ciągu 20 spotkań, w stałej, kameralnej grupie, zdobędziesz solidne podstawy pracy w asanach i - co najważniejsze - nauczysz się samodzielności w praktyce własnej.


  • spotykamy się w stałej, kameralnej, maksymalnie 4-osobowej grupie

  • zdejmujemy buty

  • rozwijamy maty

  • zagłębiamy się we własnym oddechu

  • uczymy się nowych asan (pozycji jogi) i płynności ruchu

  • szukamy radości płynącej z bycia w ciele i nowych wyzwań

  • mamy mnóstwo miejsca na zindywidualizowaną pracę, na zadawanie pytań i rozwiewanie wątpliwości.


Joga na stres

Jeśli czujesz, że nie potrafisz się uporać ze stresem, te zajęcia są dla Ciebie! Zadbaj o ciało, umysł i oddech na zajęciach jogi na stres. ♥ Nauczymy się jak pracować z ciałem, oddechem i głową, tak żeby zmniejszyć objawy napięć i stresu.


Zbieramy i magazynujemy stres w całym naszym ciele - objawia się to bólami i spięciami w naszych plecach. Znasz to? Dlatego podczas tego ośmiotygodniowego kursu będziemy się uczyć jak nasze ciało rozluźniać, rozciągać i wyciszać w praktyce delikatnej vinyasy. Odkryjemy jak ogromną rolę spełnia oddech w odprężaniu naszego umysłu i mięśni poprzez poznanie różnych technik pranayamy (oddechu jogicznego). Odkryjemy jak synchronizować oddech z ruchem i jaką budzi to w nas wspaniałą, spokojną energię.

Dodatkowo zagłębimy się w techniki mindfulness, które ćwiczą naszą uważność uwalniając umysł od ruminacji. Zapoznamy się również z joga nidrą (bardzo głębokim relaksem), która pozwoli nam się wyciszyć, uspokoić i zregenerować.


Naładuj baterie, wpadając na zajęcia! Wszystko oczywiście w wyluzowanej, miłej atmosferze. Przyjdź zawinąć się w kocyk, poćwiczyć i zrelaksować się!




Dołącz do ekipy #jogagangu i wskakuj na matę, ja z szaloną ciekawością czekam na Ciebie! 🧘‍♀️

Info organizacyjne i zapisy: Grafik w Stanie Skupienia